فال روزانه امروز جمعه 15 اسفند 1393


فال روزانه امروز جمعه 15 اسفند 1393


فال روزانه امروز جمعه 15 اسفند 1393 : آماده اتفاقات جدید باشید و روز پر از نشاط و با هیجانی رو شروع کنید.برای داشتن یک روز خوب ، بد نیست از فال و طالع خودتون اطلاعی داشته باشید. طالع و فال امروزتان چیست؟ روزگار چه چیزی برای شما آماده کرده است؟ چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟ احساستان، کارتان، علایقتان چقدر با شما صادق هستند؟ طالع خود را مشاهده نمایید. 

فروردین : آرام باشید تا رفتار شمابا دیگران بد نباشد. این موقعیت کاملا موقتی است و به زودی برطرف می شود، پس سعی کنید در دام آن گرفتار نشوید. امرو زدر قرار عاشقانه ای که با فرد موردعلاقه خود دارید، می توانید دید بهتری به هم پیدا کنید و بیش از پیش به هم علاقه مند شوید. شما نمی توانید وظایف کس دیگری را به گردن بگیرید، ولی در مورد انتخابهای خود خیلی عاقلانه عمل می کنید. ولی خیلی هم مسئولیت قبول نکنید؛ برای اینکه اگر از میزان توقع و خواسته های خود کم کنید، می توانید همه کارهایتان را انجام دهید.

اردیبهشت :امروز با آرامش و مهربانی می توانید در مورد احساسات واقعی خود به فرد موردعلاقه تان توضیح دهید. اگر در رابطه ای هستید که با مشکل مواجه شده است نیز، می توانید با حرف زدن امروز همه آنها را برطرف یا کمرنگ کنید. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می زنید و خیلی راحت هم قول می دهید خسته شده اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

خرداد : فکرتان امروز باز است و می توانید آثاری خلق کنید که ارزش بسیاری دارند. در مورد مسایل عاطفی نیز انرژی های فضا همه به نفع شما هستند و لحظه های بسیار خوبی را پشت سر خواهید گذاشت. شما می توانید با حرف زدن با شریک خود، مشکلات موجود را حل کنید و به سمت بهبود اوضاع پیش بروید. شاید رفتار غیر مستقیم شما به دیگران حس معذب بودن بدهد. به هر حال، اگر شما اغلب اوقات، هوشیارانه خلق و خو و احوال تان را به دیگران نزدیک کنید می توانید، کمک کننده باشید.

تیر :در مورد موضوع مورد علاقه خود تحقیق کنید و در صورت امکان، در کلاس های آموزشی ثبت نام کنید. این باعث می شود در زندگی و کار خود نیز پیشرفت کنید. برای اینکه ایده هایتان را فراموش نکنید، آنها را در جایی یادداشت کنید. در رابطه عاشقانه تان بهترین کار این است که در فرصتی مناسب، دوتایی بنشینید و در مورد مشکلات خود با هم حرف بزنید. این کار باعث می شود بیشتر همدیگر را بشناسید و بیشتر به هم نزدیک شوید. اکنون شما دلتان می خواهد که به کشف ناشناخته ها بروید، اما این ناشناخته ها آن طور که شما دوست داشتید خیلی رازآمیز و بی کران نیستند. در عوض اگر شما حسابهای بانکیتان را متعادل کنید و یا مشکل صورت حسابهای پرداخت نشده تان را حل کنید، شاید مشکلات جدیدتان خیلی پیش پا افتاده و معمولی جلوه کنند.

مرداد :با یادگیری برخی تکنولوژی های روز شاید بتوانید از این مشکل رهایی بیابید. در رابطه عاشقانه خود این شهامت و فرصت را خواهید داشت تا در مورد مسایل خود صادقانه حرف بزنید و نتایج ارزشمندی از این گفت‌وگو حاصل کنید. پس ترس های قدیمی خود را به زمان حال منتقل نکنید. استراحت کردن را بهتان پیشنهاد می کنیم، چرا که استراحت تضمین می کند که دوباره آسایش و راحتی گذشته را به دست می آورید.

شهریور:استرس را از خود دور کنید تا بتوانید کارها را درست انجام دهید. در رابطه احساسی خود اگر خیلی جدی بودید، تعجب نکنید. انرژی های امروز این فرصت را به شما می دهند در مورد علاقه مندی ها و خواسته های خود به طور صادقانه با فرد موردعلاقه تان صحبت کنید. به یاد داشته باشید که درخواست کمک کردن نشانه ضعف نیست؛ فقط اشخاص باهوش می دانند که چه موقع باید توانایی ها، کارها و نتایج کار را با یکدیگر سهیم شد.

مهر:از نظر احساسی روز سختی در پیش دارید. احساسات قدیمی و کهنه امروز دوباره رو می آیند و همه ذهن شما را درگیر خود می کنند. این تفکرات قدرت کار کردن را از شما خواهند گرفت اما سعی کنید تا حد امکان از آنها دوری کنید و در دام آنها گرفتار نشوید. این تفکرات حتی می توانند شما را بسیار عصبی و تندخو کنند و شاید با دیگران بدرفتاری داشته باشید. بر رفتارهای خود مسلط باشید. با خواندن کتابی عاشقانه شاید حس های عاطفی پیدا کنید که هیچ اشکالی هم ندارد. در این مسیر می توانید ریشه مشکلات خود و عشقتان را پیدا کنید. بنابراین سعی کنید که چیزهایی که برایتان ارزشمندند را از دست ندهید. حتی اگر وسوسه می شوید که استراحت کرده و بقیه روزتان را با فکر کردن سپری کنید، ولی الان باید بر روی فهرستی که از وظایفتان تهیه کرده اید تمرکز کنید.

آبان :باید سعی کنید از همان ابتدای صبح، بسیار فعال و پرانرژی باشید تا انتهای روز همین طور بمانید. در مورد رابطه عاشقانه نیز این شهامت را دارید تا واضح و صادقانه در مورد احساسات خود حرف بزنید. البته این را نیز بدانید که شریکتان بسیار روی حرف های شما زوم می کند و حرف زدن برایتان بسیار دشوار خواهد شد. وسوسه ها شما را احاطه کرده اند اما شما می توانید به خود تلقین کنید که در دام آنها نیفتید. در عوض، عاقل باشید و از نیروی ترغیب کننده خود برای جلب حمایت دیگران استفاده کنید تا شما را برای رسیدن تدریجی به اهداف اجتماعی یاری کنند.
 
آذر: اگر بی حرکت در یک گوشه بنشینید و کار مهمی انجام ندهید، این حس بیشتر تشدید می شود و روز ناراحت کننده ای در انتظار شما خواهد بود. باید سعی کنید از همان ابتدای صبح، بسیار فعال و پرانرژی باشید تا انتهای روز همین طور بمانید. در مورد رابطه عاشقانه نیز این شهامت را دارید تا واضح و صادقانه در مورد احساسات خود حرف بزنید. البته این را نیز بدانید که شریکتان بسیار روی حرف های شما زوم می کند و حرف زدن برایتان بسیار دشوار خواهد شد. شخصی ممکن است با احساسات منفی خود تاثیری روی شما داشته باشد، اما شما می توانید بگویید که به نظر می رسد بعضی چیزها درست هستند. سعی کنید احساسات پنهان شده خود را بروز دهید. در عوض، تمام روز فقط به جنبه های مثبت افکار خود درباره برنامه هایی درزندگی تان دارید تمرکز کنید.

دی:احتمال دارد ترس ها و نگرانی هایی که ریشه در کودکی شما دارند، امروز رو بیایند و همه توان شما برای انجام صحیح کارها را بگیرند. این استرس ها ممکن است موجب شود تا در برابر همکاران و دوستان خود واکنش های بدی نشان دهید و توصیه می کنیم بسیار محتاط باشید و سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید. امروز با شریک عاطفی خود در مورد علاقه مندی های خود حرف خواهید زد. این فرصتی است تا بیشتر یکدیگر را درک کنید و بیشتر به هم نزدیک شوید. پس فکر خود را بازسازی کنید تا احساسات امروز خود را دقیقاً به یاد بیاورید، بنابراین در آینده هروقت که نسبت به هر چیزی حس خوبی نداشتید، با به یاد آوردن امروز می توانید دوباره نگرش مثبت خود را حاصل کنید.

بهمن :اگر مشکل مالی دارید، لازم نیست همه آنها را یک جا به انجام برسانید. در ضمن، برای پیشبرد بهتر اهداف خود باید به کلاس های آموزشی در حوزه تکنولوژی بروید و با علم روز آشنا شوید. ارتباطات شما با دیگران امروز جدی تر از همیشه است. لازم نیست خیلی هم خشک و خشن باشید. شما و شریک عاطفیتان هر دو از این که همدیگر را دارید، خوشحال هستید. برای اینکه لحظه های شادی را هم در کنار هم تجربه کنید، بهتر است در مورد علاقه مندی های خود با هم حرف بزنید. بی منطقی هرگز در لیست اهداف شما نبوده است. اما شما می دانید که موضوعی هست که حاضرید به خاطرش هر کاری را انجام دهید. به یاد داشته باشید که منطق خشک صرفاً شما را به این موضوع خاص نمی رساند، شما باید به دلتان رجوع کنید.

اسفند:اگر مشکل مالی دارید، لازم نیست همه آنها را یک جا به انجام برسانید. در ضمن، برای پیشبرد بهتر اهداف خود باید به کلاس های آموزشی در حوزه تکنولوژی بروید و با علم روز آشنا شوید. ارتباطات شما با دیگران امروز جدی تر از همیشه است. لازم نیست خیلی هم خشک و خشن باشید. شما و شریک عاطفیتان هر دو از این که همدیگر را دارید، خوشحال هستید. برای اینکه لحظه های شادی را هم در کنار هم تجربه کنید، بهتر است در مورد علاقه مندی های خود با هم حرف بزنید. به جای اینکه به پشت سر خود نگاه کرده و برپایه تصمیمات گذشته خود که منجر به شکست شده بود تصمیم گیری کنید، روی پتانسیل هایی که جلوی روی شما قرار دارد تمرکز کنید. لزومی ندارد اشتباهات گذشته را دوباره تکرار کنید!!