اس ام اس غمگین : قلب شکسته


شکستگی رفع بلاست . . .

ولی باور نمی کند دلم . . .


---------------


هوای مردن...

بیخ گوش من است...!

همان جایی که روزی...

رد نفس های تو بود....!

---------------


نها امید من که نا امیده

امیده من دوباره ته کشیده

لحظه به لحظه فکر نا امیدی

این لحظات امونم و بریده


---------------


روزهایم گذشت اما روزگار از من نگذشت! ؟ ؟ 

اما من از روزها و روزگار گذشتم.بگذرید از من 

---------------


در فراق درویت,آهنگ قلبم در غم است,بیصدا میخندم اما روزگار در هم است!!!


---------------


هر کس به سهم خود از دنیا چیزی بر میداد من نیز از دنیا دست برداشتم


---------------


مات شدم

از رفتنت !!

هیچ میز ِ شطرنجی هم درمیان نبود

این وسط فقط یک دل بود

که دیگر نیست


---------------


“ دلم ”

جای مانده ای که هیچکس مسئولیت شکستنت رابه عهده نمیگیرد . . .


---------------



مدتهاست

چتر منطق را بر سر گرفته ام!

تا باران عشق را تجربه نکنم!

دیگر توان مقابله با

تب و لرز برایم باقی نمانده است!!!


---------------


خدایا !

آخرش نفهمیدم اینجایی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من !!



---------------

بودنت همیشگیست
چ در کنار من...
چ در کنار خاطر من...!

---------------

سکوت قلبت و بشکن و برگرد، نزار این فاصله بیشتر از این شه
نمی خوام مثل گذشته که رفتی، دوباره آخر قصه همین شه

---------------

دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم 
جدایی سهم دستامه که دستاتو نمی گیرم