اس ام اس عاشقانه (5)


عاشقانه دوست داشتنت

تنها کار عاقلانه ای ست که از دلم بر می آید !


-------------


توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم ولی توی

دلم یک جمله بیشتر نیست : “ دوستت دارم ”


-------------


نفسهایم را بشمار

چون آنها را به قیمت دوست داشتنت از دست میدهم

نه برای گذر عمر !

-------------


دوست داشتن

زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد

و یک من می خواهد و یک تو


-------------


انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم

تنها یک جمله هنوزم دوستت دارم


-------------


با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم

چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !


-------------


برف ، باران و شالگردن همه بهانه است

زمستان آمده برای تماشای تو !


-------------


تمام دکترها جوابم کرده اند

عجب سرطان بدخیمیست دوست داشتنت !!!


-------------


نباید یه مو از سرت کم بشه !

حق نداری اخم کنی ، همیشه باید بخندی !

اجازه ناراحت شدن نداری !

باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی ؟

حق مریض شدن نداری !

باشه ؟

چون من دوستت دارم !


-------------


هی تو کمی نزدیکتر بیا

اما چیزی نگو بگذار فقط

بگذار چشم هایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد


-------------


دوتا صدا هست که خیلی دوسشون دارم :

صدای تو وقتی که هستی ، صدای اس ام اس هات وقتی که نیستی !


-------------


لحظه ی تولد من به همان ثانیه ای بر میگردد

که تو برای اولین بار به من گفتی

دوستت دارم . . .


-------------


دوست داشتن

زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد

و یک من می خواهد و یک تو


-------------


یا خوشگل باش یا مهربون

هر دوتاش با هم انصاف انصاف نیست !


-------------


ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ ﮐﻪ

ﺧﺪﺍ ﻫﻢ شک ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯِ ﻋﺸﻖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻭ ﺣﻮﺍ ﺑﻮﺩﻩ ﯾﺎ ﺍﺯ ﻣﺎ !


-------------


برای عاشق شدن نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت

برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت !


-------------


باران می بارد ! به حرمت کداممان ؟ نمی دانم

همین اندازه می دانم که صدای پای خداست

شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم


-------------


وقتی کسی رو دوست داری

این یه چیـزه . . .

وقتی کسی تو رو دوست داره

این یه چیـز دیگس . . .

اما . . .

وقتی کسی رو دوست داری ، که تو رو دوست داره

این یعنی همه چیــز


-------------


برایت آسمانی خواهم کشید

پر از ستاره های همیشه نورانی

تو در کنار من روی ابرها

من غرق آنهمه مهربانی


-------------


جز دست تو ، اندازه ی من شالی نیست

سرد است بیا ، شال مرا تنگ ببند !


-------------


ما به هم نمی رسیم

امّا بهترین غریبه ات می مانم

که تو را همیشه دوست خواهد داشت


-------------


من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرف هایم را دزدید

از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی


-------------


دلم یه رمان میخواد که اولش من و تو باشیم ، آخرش ما !


-------------


گاهی بی دلیل نباش

گاهی بی دلیل بد باش

میترسم چشم بخوریم

آنقدر که با هم خوبیم !


-------------


پای صندوق عشق میزان رای دل هاست

فلاسفه هیچ کاره اند !


-------------


دلم برایت تنگ نشده اصلا

دوست ندارم ببینمت هیچوقت

خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر هرگز

اما با تمام وجود دوستت دارم همیشه !