دفتر عشـــق که بسته شـد
دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون
به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
اونیکه عاشـق شده بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو کارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فاتحه بهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
از دســـت قــــلبم شاکیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
چــرا گذشتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم
چــــــــراغ ره تـاریکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم
دوسـت ندارم چشمای مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو
آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه
بزن تیر خـــــــــــــــــلاص رو
ازاون که عاشقـــت بود
بشنواین التماسرو


تمام خوبـــــی حس مالکیت اینه که

از کسی که دوسش داری بپرسی تــــــــــو مال کی هستی؟

و

اون بدون معطلی بگه:

فــــــــقط مـــــــــال تــــــــــــــــــــو


………


تـــو رو با هـــر پکی که به سیگــار می زنم فـــراموش میکنم و تـــو می شوی بهــانه م برای روشــن کردن سیگــارهای دیگه..

………

گاهی وقتا زندگی تمام حواسش رو جمع می کنه تا ببینه تو چه دوست داری تا درست همون رو ازت بگیره. کاش نفهمه چه قدر دوستت دارم.

………

وقتــــــــــی از پــشـــــــــت خـــــنـــــــجــر زدی . .
فهمــــــیـــــــدم . . .
هنــــوز به چشـــــمانـــــــم مــــــبتـــــــلایی

………

باتوجرقه های عاشق شدن
در آتشکده ی متروک قلبم
شعله کشید
ترانه های عاشقانه ام
با تو
به حقیقت رسید
انجماد رگهای یخ زده ام
در شراره آغوش سوزانت ذوب شد
و با تو و وجود متبرک توست
که می خواهم بمانم تا
همیشه و همیشه در کلبه ی عشق
میزبان نفس های عاشقانه ات
خواهم ماند
دوستت دارم.

………

نازنینم به یاد داشته باش که انسانها در کنار هم عاشقن و دور از هم عاشقتر، هر جا که باشم، هر جا که باشی دوستت دارم

………

من Remove شدم از زندگى کسى که …….
براى داشتنش و براى بودنش خیلى ها را از زندگیم Block کردم …!!!

………

تمامی نفسهای امروزم راتقدیمت میکنم تابه دوست داشتن دیروزم شک نکنی

………

مهربانم گمم نکن ..درگوشه ای ازحافظه ات ارام می نشینم فقط بگذاربمانم

………

درد این است دیگر آن شوق که می‌ باید، نیست دیگر آن عشق که میرقصاند ، رفتو نمی‌ یابم دیگر آن ،ساده خدائی‌ که بود
درد این است:نیست ، رفت ، بود ،هست

………

سالهاست که کوهستان دلم به حرمت ردپاهایت به برفها اجازه آب شدن نمی دهد .

………

تو هوایی که برای یک نفس
خودمو از تو جدا نمیکنم
تو برای من خود غرورمی
من غرورمو رها نمیکنم

………

من شمع جان گدازم ، تو صبح جان فزایی / سوزم گرت نبینم ، میرم چو رخ نمایی
نزدیک این چنینم ، دور آن چنان که گفتم / نه تاب وصل دارم ، نه طاقت جدایی

………

۰۱) English : I Love You

۰۲) Persian : To ra doost daram

۰۳) Italian : Ti amo

۰۴) German : Ich liebe Dich

۰۵) Turkish : Seni Seviyurum

۰۶) French : Je t’aime

۰۷) Greek : S’ayapo

۰۸) Spanish : Te quiero

۰۹) Hindi : Mai tumase pyre karati hun

۱۰) Arabic : Ana Behibak

۱۱) Iranian : Man doosat daram

۱۲) Japanese : Kimi o ai shiteru

۱۳) Yugoslavian : Ya te volim

۱۴) Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida

۱۵) Russian : Ya vas liubliu

۱۶) Romanian : Te iu besc

۱۷) Vietnamese : Em ye^ Ha eh bak

۱۸) Syrian/lebanese : Bhebbek

۱۹) Swiss-German : Ch’ha di ga”rn

۲۰) Swedish : Jag a”Iskar dig

۲۱) Africans : Ek het jou li …


………


به کدوم زبون حالا دوسم داری هان